Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Όταν ο Δάσκαλος είναι δημοκρατικός και όχι αυταρχικός

Προσφέρει ιδέες χωρίς να τις επιβάλλει.

Στην τάξη του επικρατεί κλίμα συνεργασίας και όχι φόβου ή καταναγκασμού.

Επιτρέπει σε όλους να συνεισφέρουν στη γνώση, μη θεωρώντας ότι η γνώση προσφέρεται αποκλειστικά από τον ίδιο.

Όλοι οι μαθητές νοιώθουν υπεύθυνοι, και ο ίδιος είναι απαλλαγμένος από την αποκλειστική υπευθυνότητα.

Στην τάξη του τα διδακτικά βιβλία δεν χρησιμοποιούνται ως το μοναδικό κέντρο γνώσης.

Οι μαθητές του χειραφετούνται μέσα από την ικανοποίηση που προσφέρει η μάθηση, χωρίς να χειραγωγούνται από τον ίδιο.

Ο τόνος της φωνής του παραπέμπει σε πρόσκληση και όχι σε εντολή.

Ενθαρρύνει και επιβραβεύει αποφεύγοντας την τιμωρία.

Δίνει προτεραιότητα στη βιωματική μάθηση και όχι στις σχολικές εργασίες.